REQUISITS MATRÍCULA

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: Tenir 18 anys complits abans del 31 de desembre de l'any en curs (o més de 16 anys i en les circumstàncies establertes per la llei).

ACCÉS CICLES FORMATIUS GRAU SUPERIOR: Tindre com a mínim 19 anys complits l'any de realització de la prova (o 18 anys si s'està en possessió del títol de Tècnic de Formació Professional).

ACCÉS UNIVERSITAT: Tindre almenys 25 o 45 anys complits (segons tipus de prova) l'any natural en què se celebra la prova d'accés i no estar en situació d'accedir directament a la universitat.

RESTA PROGRAMES FORMATIUS: Tenir complits 18 anys.

CALENDARI DE MATRÍCULA  CURS 2023/24

Alumnes que continuen cursant la data de la matrícula és del 26 de juny al 4 juliol 2023.
              Alumnes de nova incorporació la data de matrícula és del 6 de septembre al 30 de septembre 2023
.

DOCUMENTS A APORTAR:

• Imprés de matrícula emplenat.
  • Fotocòpia DNI ampliada, passaport, NIE o permis de residencia.
  • Fotografia carnet recent
  • Document SIP
  • Certificat acadèmic (solament per 5é FDA)

L'horari d'atenció és de 18:00 a 20:00 de dilluns a dijous al centre o al telèfon